perjantai 3. toukokuuta 2013

"En mä viitti häiritä..."

Hei!

Terve ja anteeksi venähtänyt päivitystauko. :P En voi puolustautua muulla kuin laiskuudella.

Minkälainen vappu oli? Meikäläisen oli hieno! Koulun naamiaiset ja ystäviä. :) Naamiaisiin pukeuduttiin Arthurin kanssa Sisko ja Veli Sikiöksi Putouksesta. Oli huvittavaa nähdä Arthurin muodonmuutos kirkkaisiin väreihin pukeutuvasta filosofista verkkopaitaiseen angstinuoreen. Jo pelkkä peruukki teki paljon. :O Itsekin olin aika järkyttynyt blondista peruukistani... ehkä minä olen sitten meistä se, joka on tarkoitettu mustiin vaatteisiin. Valitettavasti minulla ei ole kuvaa asuista. :( Pitää metsästää koululaisilta.

Putous-hahmot. :)
Ja sitten! Vappua edeltävänä maanantaina olin verenluovutuksessa! Jo yläasteella olin päättänyt että täysi-ikäistyttyäni menen pumppaamaan itseni kuiviin ja nyt sain tämän haaveen toteutettua! <3 Sellon vieressä oli liikkuva veripalvelu ja sinne sitten sängylle loikoilemaan. Hoitajat olivat erittäin ystävällisiä ja huolehtivia, tekivät joka hetki selväksi että arvostivat jokaista, joka luovutti vertaan. Aina kun joku poistuessaan kiitti, takaisin hihkaistiin: "Ei, kiitos itsellesi!".

Myönnän että jännitti. Mutta kun oli ohi toimenpide, tunnustelin vointiani ja totesin, ettei lainkaan huipannut tai heikottanut. Siirryin pöytien ääreen juomaan teetä ja syömään pullaa, mitä oli tarjolla. Juuri kun ajattelin että "Täähän meni hyvin! Mähän lähden tän pullan vetästyäni kotiin", iski kamala huimaus. :/ Oksetti ja väri valahti kasvoilta. Katselin hoitajia pyytääkseni apua, mutta jokaisella oli joku siinä syynissä. "Ne kaikki näyttää kiireisiltä, en mä viitti häiritä...". Kohta kärvisteltyäni yksi huomasi olotilani ja melkein kantoi vuoteelle. Jalat nostettiin ja jo hetken päästä olo oli jo paljon parempi. Pääsin lähtemään kotiin, isoisä tuli hakemaan ja oli ostanut matkalla minulle Herra Hakkarainen -limun. :3

Vaikka pyörryttikin, en kadu yhtään! Tuli niin ihana fiilis että olisi tehnyt mieli mennä vaikka seuraavana päivänä uudestaan... se ei vain ole sallittua. ^^' Pitää odottaa 29.7. asti että pääsee taas. Voisi yrittää sillä kerralla raahata seuraakin...? En tiedä. Mutta nyt on kolme ihmistä pelastettu verenhukalta (veri siis jaetaan kolmeen osaan)!

Suosittelen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti