lauantai 10. marraskuuta 2012

Juhlia ja menoja kerrakseen

Minä ryökäle olen sitten pysytellyt poissa blogin syövereistä vähän aikaa... ja olen pahoillani siitä. Nyt sitten vähän avaan, mitä on näinä aikoina tapahtunut. :)



On ollut syntymäpäivää, halloween-juhlaa, lauluesitystä, shoppailua ja stand up:ia. Miten sen kaiken tiivistäisin?

18v -syntymäpäivääni juhlistettiin kouluystävien kesken. Luulin, etten pystyisi siihen mutta toisin kävi. :) Pystyin jopa ottaman lahjat (Sisar Tummalta sateenkaarikylpyankka, Sisar Vaalealta ja Sammakkoprinssiltä toffeeta ja muilta lahjakortti Lushiin) vastaan itkemättä. Pelasimme ja nauroimme... ja söimme kakkua. Äiti oli ostanut kuusi kakkua. Yksi on edelleen jäljellä...

Koulun halloween-juhlat olivat ihanat.~ Rrrrrrakastan pukeutumista ja olin suunnitellut asuani jo kesästä lähtien. :) Lopputulos oli jonkinsortin tappajaklowni. Kuvaa:

 Vedin naamalle latexin avulla tuollaisen ihoriekaleen, johon olin ommellut naruja. Lopputulos: näytti siltä kuin suuni olisi ommeltu kiinni. :D Laitoin narut kylläkin vahingossa liian tiukalle ja en saanut suuta kovin paljoa auki... Noh, mikäs siinä. :'D Söin sitten ruokailussakin pilttiä pillillä. <3

"Ihoriekale" irti repimisen jälkeen. Tässä narut näkyvät paremmin.

Halloween-juhlan jälkeen oli lauluesitys. Äkkiä kotiin pesemään meikit ja sieltä suoraan esitykseen. Lauloin kaksi kappaletta, joista toinen oli isäni tekemä Syysserenadi. <3 Sain esityksen jälkeen suklaata.~

Hmm... Sisar tumman kanssa varasimme minulle tatuointi-ajan! Sitä odotellessa... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti