maanantai 9. heinäkuuta 2012

Tuuli leyhytti hänen hiuksiaan. Hän oli kaunis.

Ei ole pariin päivään tapahtunut oikeastaan yhtään mitään. Olen istunut kotona, tuijottanut leffoja, syönyt mitä milloinkin... eli en oikeastaan yhtään mitään.

Tänään tosin Tulisielu otti minut mukaansa lenkille.
On se kyllä mieltä nostattavaa kun toinen hölkkää siinä intoa puhkuen ja minä pysyn tuskin pystyssä. :'D Enhän nyt ole mikään maailman laiskin liikunnan suhteen (ihan mielelläni huhkin liikuntatunneilla ja näin), mutta tunsin itseni lipeäkalaksi. Noh, ei se mitään. Ehkä en ota paineita kun en pärjää joka päivä hölkkäävälle urheilijahullulle. (Kaikella rakkaudella. Olenhan itse se toinen hullu.)

Puhuimme syvällisiä. Ei pelkästään lenkin aikana vaan sen jälkeenkin. Kun kävimme kaupassa ja kun olin vielä vähän aikaa heillä. Puhuimme enkeleistä (tai siis minä selitin hänelle), politiikasta, psykologiasta, äideistä ja seurustelukuvioista. Minulla on kyllä maailman parhaat ystävät. <3

Ostin tänään myös Jalokivigalleriasta heilurin. Pitäisi vielä puhdistaa se. En haluaisi haudata sitä, joten savu olisi paras. Seuraava asia ostoslistalla on siis suitsukkeet. Salviaa ehkä? Onko kellään ideoita, ehdotuksia, käytännön kokemusta?

Puhuimme enkeleistä. Hänen enkelinsä on kaunis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti