perjantai 29. kesäkuuta 2012

"Se on semmonen... raidallinen"


Oltiin katsomassa siis stand uppia. Minä, äiti, Sisar vaalea, Sammakkoprinssi, Shahrazad ja tämän ystävä (jonka nimen jo unohdin... Äsh.).
(Ja tässä tietämättömille: Shahrazad on hahmo kirjasta Tuhat ja yksi yötä. Ja syy, miksi valitsin juuri tämän satunimen... En tiedä. En tosiaankaan tiedä. Alunperin piti valita joku prinsessa joka osaisi laulaa... Ainoa, joka tuli mieleen oli Tähkäpää. Enkä sitä halunnut.)

Aivan hulvatonta! Siis... Monta esiintyjää ja kaikille jaksoi nauraa. Ainoastaan yhden jutut eivät aivan minuun iskeneet, mutta... Se ei paljoa menoa haitannut. :D Oltiin ihan ensimmäisessä rivissä ja vieläpä keskellä. Joten totta kai moni jutteli meille ja varsinkin minulle ja äidille. Olin pukeutunut puna-musta-raidalliseen paitaan, mustiin shortseihin ja puna-musta-raidallisiin sukkahousuihin. Eli juontajaa myöten hyvin moni esiintyjä nauroi raidallisuudelleni. Muunmuassa Sami Hedberg. Tämä kysyi äidiltä että onko meillä lemmikkejä ja uteli sitten, minkälainen kissamme on. Äiti sitten vastasi että "Semmonen raidallinen". Herra Hedberg sitten nauroi kun istuin siinä vieressä. Sanoi että "Naisystävä siinä raidallisena vieressä. Että kotona raidallinen kissa... Jep!". Itse nauroin että Tytär! Olen tytär! Ja tämä hämmentyi entisestään. "Tämähän menee mielenkiintoiseksi". Todellakin. :'D

Anita Ahonen oli viimeinen esiintyjä. Isokokoinen, ronski nainen. Ja hyvin suorapuheinen. Heti äkkäsi jutella koko ajan minulle ja äidille. Selitti jossakin vaiheessa minusta että "Voi kun sinä olet niin pieni. Niin pieni että lähdet kohta lentoon siitä. Näytät ihan Maija Mehiläiseltä. Niin kaunis, niin pieni ja kaunis." Nauroin siinä ja kohta täti astahti taaksepäin, levitti käsiään ja tokaisi: "Sitten sinusta tulee tämännäköinen! odotas vaan!". Ai että! Ja kuka sanoo, ettei eturiviin kannattaisi mennä? Itse nautin tästä! Ihan kiva kun ihmiset vittuilevat hyvällä mielellä. :D Okei, kuulosti oudolta... No jaa. xD

Että nyt voi lesoilla. Olen nähnyt livenä mm. Sami Hedbergin ja tämä oikein jutteli minulle ja äidille. Pyysi seisomaankin, että muutkin yleisössä näkivät raita-asuni. Hitsi, kun ei nimmareita yhdeltäkään saatu. Eikä edes sade haitannut. Ei ollenkaan. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti